Harmonogram velkých revizí RVP ZV
Proces krok po kroku. Vize, tvorba, implementace, start a metodická podpora.
Harmonogram hlavních činností

Plán pro nejbližší období
- Workshopy vzdělávacích oblastí s konzultační skupinou a oponenty
-
První verze očekávaných výstupů – velmi hrubá verze, důraz na obsah (stěžejní kompetence a gramotnosti, které si odnáší žák – „profil“ žáka; neklade se důraz na formulační správnost, OV mohou být seskupeny do „okruhů“.
S ministrem školství o revizi
„V současné době jsou před nás kladeny úplně nové výzvy. Abychom se s nimi byli schopni vypořádat, je nezbytné k tomu mít adekvátní vzdělání,“ říká prof. JUDr. Vladimír Balaš, CSc., ministr školství, mládeže a tělovýchovy.
Pracovní skupiny a plány do budoucna
Proč je nutné revidovat současné RVP? V jaké fázi revidované RVP v této chvíli je a co bude následovat? Jakým výzvám bude zapotřebí čelit? Na tyto a další otázky odpovídá Kamil Ubr, ředitel odboru Kurikulum všeobecného vzdělávání, NPI ČR.